Facebook je v zadnjih letih postal zelo priljubljena spletna platforma, ki ne le povezuje ljudi v nova prijateljstva, temveč je za mnoge postal tudi mesto iskanja uporabnih informacij tako o aktualnem družbenem in gospodarskem dogajanju, kot tudi o različnih izdelkih, ponudbah, storitvah. Zato je prodaja preko Facebooka vsekakor dobra odločitev, ki s strukturiranim načrtom vašemu podjetju prinese uspeh.
Če te ni na Facebook-u, manjkaš!
Verjetno vam ni treba biti analitik spletnega oglaševanja z večletnimi izkušnjami, da lahko z gotovostjo trdite, da je Facebook socialna platforma, na kateri enostavno moraš biti prisoten. Če je še deset let nazaj veljalo pravilo, da če nimaš izdelane spletne strani, tvoje podjetje ne obstaja, je danes to vlogo prevzel Facebook. Vse večji delež ljudi namreč prvi stik s podjetjem naveže prav preko Facebooka. Tam lahko na stran vašega podjetja naletijo popolnoma slučajno, ko vidijo da so njihovi prijatelji delili, »všečkali« ali komentirali objave na vaši strani, ali pa zaradi strukturiranega načrta oglaševanja in prodaje preko Facebooka. Na Facebook strani podjetja dobi uporabnik osnovne informacije o izdelkih ali storitvah, ki so ga pritegnili, nato pa po navadi obišče še spletno stran, kjer se običajno nahajajo bolj natančne informacije in specifikacije. Prodaja preko Facebooka tako dosega vse višje številke, zato vaše podjetje na Facebooku vsekakor ne bi smelo manjkati.
Facebook vam ponuja dostop do široke palete kupcev
Prednosti, ki jih ima prodaja preko Facebooka, je zelo veliko. V prvi vrsti je Facebook postal zbirališče ljudi vseh starostnih skupin, zato trenutno velja za edino spletno platformo, na kateri lahko na enem mestu najdete pripadnike tako različnih starostnih skupin, saj ga uporabljajo tako mladostniki, odrasli, pa tudi vse več starostnikov.
Prodaja preko Facebooka je dobra odločitev tudi zaradi ugodnih, a učinkovitih možnosti oglaševanja. Facebook vam namreč ponuja različne možnosti oglaševanja, vsem pa je skupno to, da poskrbi, da bodo oglase videli tisti uporabniki, ki bi jih vsebina vašega oglasa tudi potencialno zanimala. Zavedati se namreč mora, da Facebook sistematično beleži vse podatke o interesih svojih uporabnikov, prav z namenom ponujanja dobrega in učinkovitega oglaševanja. Tako o vsakem uporabniku pridobi informacije o tem, katere objave pogosto »všečka,« na katerih objavah se zadrži dlje časa, članke s kakšno vsebino pogosteje odpira, kakšni so interesi njegovih prijateljev … Na podlagi vseh zbranih podatkov ima točno predstavo o tem kakšne so interesi in želje določenega uporabnika. Tako lahko vaš oglas prikaže skupini tistih uporabnikov, za katere ve, da jih bo vsebina oglasa tudi pritegnila. Tako vam ponudi boljšo izkušnjo oglaševanja. Če namreč plačate, da bo vašo objavo, oz. oglas videlo 3000 ljudi, bo Facebook tako poskrbel, da bo objavo videlo 3000 potencialnih kupcev in ne naključno izbranih uporabnikov.
Poleg tega pa se Facebook povezuje tudi z iskanji uporabnikov na spletu. Če bo nek uporabnik na spletu iskal otroški voziček, bodo Facebook-ovi algoritmi poskrbeli, da bo med oglasi na Facebooku videl tudi oglase podjetij, ki prodajajo otroške vozičke. Tako ko tak uporabnik med običajnim brskanjem po Facebook-u naleti na oglase za otroške vozičke in velika verjetnost je, da bo objave odprl in si prebral, kakšne otroške vozičke ponuja določeno podjetje.
Prodaja preko Facebooka pa se splača tudi zato, ker so stroški oglaševanja zelo nizki. Facebook ponuja zakup objave, da jo vidi določeno število ljudi. Tako lahko za zelo majhen denar dosežete veliko količino ljudi, ki jih vsebina vašega oglasa zanima in si tako povečate prodajo.
Prodaja preko Facebooka mora biti načrtovana in premišljena
Zavedati pa se morate, da je prodaja preko Facebooka lahko še uspešnejša, če se je lotite sistematično in premišljeno. Če na tem področju nimate veliko izkušenj, se lahko obrnete tudi na podjetje Spletni partner d. o. o., kjer vam bodo znali najboljše svetovati, kako poteka prodaja preko Facebooka in kako iz nje potegniti kar največ koristi za svoje podjetje.
S premišljeno zastavljenim načrtom za oglasno kampanijo, lahko izkoristite Facebook algoritme in s skoraj ničelnimi stroški oglaševanje dosežete zelo široko skupino ljudi. Svetovalci podjetja Spletni partner vam bodo znali svetovati, kako pripraviti učinkovito oglasno kampanijo, ki no izstopala iz poplave oglasov, ki dandanes prežemajo splet. Toda ker se zavedajo, da učinkovit oglas ni dovolj, vam bodo svetovali kdaj objavljati, kakšen naj bo načrt objav ter kateri so še načini brezplačnega oglaševanja na Facebooku.
Sistematična prodaja preko Facebooka bo mnogim uporabnikom odprla vrata do vašega podjetja in tako povečala zanimanje in prodajo vaših izdelkov, oz. storitev.