Google oglaševanje je pomemben korak na poti do uspeha

Na Googlu ljudje iščejo vse mogoče: kje ponujajo to, kje kupiti ono, kako narediti tretje … Celo tako zelo priljubljen je, da se je njegovo ime prikradlo v naš vsakdanji govor. Verjetno ste opazili, da informacij ne poiščemo več na spletu, ampak jih kar »poguglamo«. Kot tak je Google seveda odlična platforma za oglaševanje. Vedno obstajajo ljudje, ki nekaj iščejo oziroma »guglajo« in vedno obstajajo tisti, ki iskano ponujajo. Google oglaševanje je način, kako ene približati drugim v zadovoljstvo obojih.

Google oglaševanje deloma deluje na podlagi piškotkov, deloma pa na podlagi ključnih besed, ki jih določijo oglaševalci. Na podlagi obeh kriterijev Google oglase dostavi tistim uporabnikom iskalnika, za katere »misli«, da bi jih vsebina oglasov zanimala.

Google oglaševanje

Googlovi oglasi se pojavijo nad organskimi zadetki in so jim po izgledu sicer podobni, a so od njih jasno ločeni z oznako »oglas«.

Vodič po Google oglaševanju za popolne začetnike

Google oglaševanje je izjemno zanesljiv način oglaševanja. Uporabnikom namreč ponuja natančno statistiko rezultatov, na podlagi katere lahko prilagodijo svoje nadaljnje oglaševanje. Primerno je za vsak žep, saj si lahko zastavite, koliko denarja želite porabiti za oglaševalsko kampanjo. Oglase lahko tudi prilagodite svoji ciljni publiki. Prilagodljivost oglasov pomeni, da si jih bodo ogledovali le tisti, ki jih vaša ponudba zanima. Kar pomeni več potencialnih strank.

Podjetjem oziroma oglaševalcem pri načrtovanju oglasov pomagajo številna orodja znotraj platforme Google Ads: Keyword Planner oziroma načrtovalnik ključnih besed glede na iskane besede in fraze pomaga najti najprimernejše ključne besede za oglaševalsko kampanjo. AdWords Express manjšim podjetjem pomaga pri upravljanju kampanj. Google Ads Editor oziroma urejevalnik omogoča masovno urejanje oglasov. Google Ads Manager Accounts omogoča uporabnikom, da z ene nadzorne plošče upravljajo več računov. Reach Planner pa pomaga oglaševalcem, da izberejo svojo ciljno publiko na Googlovih video platformah in predlaga kombinacijo oglasov. Uporabniki lahko sami upravljajo svoje oglaševalske kampanje, lahko pa za pomoč najamejo katerega od Googlovih partnerjev.

Google Ads ali Google AdSense?

Google Ads, Google AdWords, Google AdSense … Nepoznavalec se lahko v vseh teh tujih imenih kar malo izgubi. Za lažje razumevanje smo pripravili kratka pojasnila.

Google Ads in Google AdSense sta oglaševalski platformi. Google Ads (nekdaj Google AdWords) je Google zagnal leta 2000. Uporabljajo ga oglaševalci. Platforma omogoča uporabnikom objavo ciljanih oglasov na Googlovih omrežjih. V praksi to pomeni, da ko v Googlov iskalnik vpišete neko ključno besedo, se vam pred organskimi zadetki prikažejo (označeni) oglasi, narejeni za to ključno besedo. Če na primer vpišete v iskalnih besedo »gume«, se bo zelo verjetno na vrh rezultatov pokazalo nekaj oglasov podjetij, ki se ukvarjajo s pnevmatikami. Podjetja Google Ads uporabljajo, da na svojo spletno stran privabljajo čimveč ljudi, ki se lahko pretvorijo v potencialne stranke. Oglaševalec Googlu plača vsakič, ko nekdo klikne na njegov oglas.

Google Adsense pa obstaja od leta 2003 in omogoča ustvarjalcem spletnih vsebin, da na svojih spletnih straneh oziroma blogih ob vsebini prikazujejo relevantne Googlove oglase. Ustvarjalci vsebin dobijo nekaj centov vsakič, ko obiskovalec klikne na katerega od oglasov na njihovi strani. Plačilo na klik je minimalno, a, če ima stran dovolj obiskovalcev, lahko njihovi kliki prinesejo kar lepo vsoto denarja.

Ali »ad blockerji« vplivajo na Google oglaševanje?

Vas skrbi, da bi vam dodatki, ki v iskalnikih blokirajo oglase, onemogočili, da pridete do potencialnih strank? Večina takoimenovanih »ad blockerjev«, med njimi tudi najbolj popularna AdBlock in AdBlock Plus, ob namestitvi še vedno omogoča prikaz nekaterih nenadležnih oziroma sprejemljivih oglasov, ki ne posegajo v vsebino, ki si jo uporabnik ogleduje v iskalniku. Mednje spadajo tudi oglasi na Googlu. Pri obeh je sicer mogoče to možnost ročno izklopiti, tako da se ob omogočenem dodatku ne prikazuje noben oglas.

Google oglaševanje je način, kako lahko za nekaj evrov poskrbite za povišan doseg vaše spletne strani. Do večjega ogleda pa lahko pridete tudi organsko. Ne glede na to, ali uporabljate Google oglaševanje ali ne, je izjemno pomembno tudi, da na svoji spletni strani skrbite za kakovostno in ciljno usmerjeno vsebino. Takšna spletna stran, na kateri morate poskrbeti tudi za optimizacijo s ključnimi besedami, se bo na Googlu znašla visoko med zadetki in jo bo tako odprlo več ljudi, ne glede na to, ali imate zakupljeno Google oglaševanje ali ne. Gotovo pa je kombinacija obeh tehnik najboljši in najbolj zanesljiv način, da svoje storitve ponudite čim širši publiki in tako seveda poskrbite tudi za največje možno število strank.