Google AdWords oglaševanje – 3 načini za učinkovitejšo prodajo
V današnjem času je pravi izziv izstopati in biti opažen. Še posebej to velja v spletnem ekosistemu. Vendar prav vzbujanje pozornosti, na pogostokrat prenatrpanih spletnih tržiščih, je tisti glavni ključ do uspeha, ki pripomore k povečanju prodaje in uspešnemu širjenju baze potencialnih strank. Tako se zdi Google AdWords oglaševanje eno bolj učinkovitih in priljubljenih načinov za spletno oglaševanje, saj neposredno cilja na uporabnike, ki iščejo točno določene izdelke ali storitve.
Takšno oglaševanje je seveda plačljivo, vendar plačate samo v primeru neposrednega klika uporabnikov na vaš oglas. Kljub temu pa to oglaševanje ne smemo smatrati kot strošek, ampak kot investicijo v doseganje ciljev. Strošek je v veliki meri odvisen od tega, katerega poslovnega partnerja boste izbrali, saj imajo različni ponudniki za upravljanje AdWords kampanj različne cenovne politike. Primer podjetja Dominatus je tisti primer, kjer boste za manjši strošek dobili več: https://google-oglasevanje.com/.
Načini Google AdWords oglaševanja
Poznamo 3 različne načine Google Adwords oglaševanja, vsak od njih pa deluje na ločenih Googlovih platformah in cilja specifično skupino uporabnikov. To so oglaševanje na Google iskalniku, oglaševanje s slikovnimi oglasi in Youtube oglaševanje.
1. način: Google AdWords oglaševanje na Google iskalniku
Oglaševanje preko iskalnika Google velja za glavni način oglaševanja Google Adwordsa. Tu se vaši oglasi prikazujejo med rezultati iskanih ključnih besed na najvišjih pozicijah iskalnika in na ta način imate bistveno več možnosti, da vašo spletno stran potencialni kupci vzamejo za primerjavo ponudbe, posledično imate tudi veliko večjo možnost za prodajo. Vendar pozor, tudi v prostoru plačljivih oglasov vlada konkurenca in v primeru, da se bo vaša spletna stran pojavila na nižjih mestih Googlovih plačljivih oglasov, potem obstaja majhna verjetnost, da bo uporabnik med iskanjem vašo ponudbo dejansko opazil. Slabše optimizirana kampanja in prenizka ponudba za ceno klika se odseva v upadu klikov potencialnih strank, odseva pa se tudi pri uvrščanju na nižja mesta Googla med rezultati plačljivih oglasov, opažajo v podjetju Dominatus. Pravilno zastavljena oglaševalska kampanja, bo vašo spletno stran izstrelila med prve zadetke specifičnih iskalnih izrazov uporabnikov.
Doseg je največja prednost tovrstnega oglaševanja, saj približno 98 % vseh uporabnikov interneta v Sloveniji uporablja iskalnik Google.si. Google AdWords oglaševanje se namreč prikazuje le ciljnim uporabnikom, ki iščejo točno tak proizvod ali storitev, ki jo ponuja vaše podjetje, če je vaša kampanja seveda pravilno optimizirana. Kot smo tudi že omenili, plačate le takrat, ko uporabnik klikne na vaš oglas (samo prikazovanje je brezplačno).
Dodatna prednost je tudi natančno merjenje celotnega poteka oglaševalskih kampanj. S sprotnim pivotiranjem in popravki pa pridemo do večje uspešnosti kampanje. Najboljši rezultati pri Google AdWords oglaševanju se dosegajo pri oglaševanju na iskalniku Google, saj uporabnik v tem primeru lahko išče točno takšno ponudbo, kot jo oglašujemo in je možnost, da bo opravil konverzijo, večja kot pri ostalih načinih oglaševanja. V tem primeru dosegamo rezultate tudi do razmerja 1 proti 5, seveda pa lahko tudi več ali manj (odvisno od produkta, ponudbe, konkurence …).
2. Način: Google oglaševanje s slikovnimi oglasi (Google Display)
Slikovni oglasi s pomočjo Google Display se lahko prikazujejo po več milijonih spletnih strani na enkrat, ki imajo v kodi spletne strani AdSense service kodo. S to vrsto oglaševanja ciljamo na zanimanja pridobljena iz zgodovine iskanj uporabnikov po spletu. Ciljno skupino lahko še dodatno razdelimo glede na lokacijo uporabnika, spol, starostne skupine … in na ta način oglase še bolj natančno prikazujemo uporabnikom, ki kažejo največ potencialnega zanimanje za izdelek oz. storitev. Google AdWords oglaševanje lahko s pomočjo Display oglasov služi kot odlično orodje za širjenje prepoznavnosti blagovne znamke. Z nastavitvijo ponovnega trženja (Remarkting) lahko oglase prikazujete le uporabnikom, ki so vašo spletno stran že obiskali. Tako lahko z Google Display oglasi pomagamo ponovno vzbuditi zanimanje za nakup izdelka ali storitve uporabnikom, ki vašo znamko in spletno stran že poznajo.
Google AdWords oglaševanje s pomočjo Google Display platforme lahko doseže nekje 90 % vseh uporabnikov svetovnega spleta. Zavedati pa se moramo še dodatne koristi takega oglaševanja: pogosto prikazovanje vaše znamke še toliko bolj pripomore k prepoznavnosti podjetja. Tako kot pri tekstovnem oglaševanju je prav tako pri slikovnem Displayu možno natančno meriti potek kampanje in med izvajanjem to tudi spreminjati.
3. Način: Google oglaševanje na YouTube
Za YouTube lahko trdimo, da bo s svojimi 800 milijoni uporabnikov v naslednjih letih zlahka prekosil oglaševalski doseg standardnih televizijskih oglasov. Pri Youtube oglaševanju imamo tudi občutno več nadzora nad porabo marketinških sredstev in lahko veliko bolj natančno in specifično ciljamo svojo želeno ciljno skupino kupcev. Google AdWords oglaševanje na YouTube platformi se s pomočjo ključnih besed, ciljanja na interese, teme in demografske podatke izvaja podobno kot klasično oglaševanje v iskalniku. Video oglaševanje na YouTube lahko prav tako upravljamo preko standardnega AdWords sistema na podoben način, kot pri tekstovnem in slikovnem oglaševanju.
Google AdWords oglaševanje preko YouTube platforme pomaga pospešeti družabno vpletenost vaših produktov in storitev preko konzumiranja različnih formatov oglasov. Zaradi možnosti specifičnega targetiranja video vsebine in oglasov na YouTube platformi so ti veliko bolj učinkoviti, kot večina klasičnih oglasov na današnjih televizijskih programih. V povprečju oglasi dvignejo obisk na vaši spletni strani za 20 %. Oglaševalska kampanja na YouTube je bistveno cenejša kot oglaševalska akcija na televiziji. Tu lahko izbirate med prikaznimi, prekrivnimi in odbojnimi oglasi, lahko pa se odločate tudi za sponzorirane kartice, ki se nekaj minut lahko prikazujejo na video posnetku.
V kolikor se boste posluževanja digitalnega marketinga lotili sami, vam svetujemo, da si naprej vzamete čas za spoznavanje orodij, ki jih ponujajo Googlove platforme. Raziščite potrošniške navade potencialnih strank in pazite, da izbrane ključne besede ne bodo preveč na splošno zastavljene. Svetujemo vam tudi, da si zastavite realne dnevne in tedenske cilje in da z budžetom ne pretiravate. Preko Key Performance Indicatorja spremljajte napredek in potek kampanj za implementiranje potrebnih sprememb in morda potrebni prerazporeditvi marketinškega budžeta.
Vseeno pa vam toplo priporočamo, da tovrstno oglaševanje prepustite izkušenim strokovnjakom, ki bodo na dolgi rok dosegli zastavljene cilje in vam pri tem s pametno strategijo prihranili tako čas, kot marketinška sredstva.