“Da ostanemo zdravi, moramo spiti 2 litra vode na dan.”
Voda je za človeka bistvena. Je ena od glavnih potreb za življenje, saj jo potrebujemo za zdravje in vsakdanje delovanje. Vodo pijemo, da užijemo dovolj tekočine na dan. Zato navadno tudi vlagamo v posode za prenos pitne vode, saj jo lahko tako vedno nosimo s seboj, ko smo na poti. To je zato odlična priložnost za vaše podjetje, ki lahko uporabi promocijske flaške za vodo kot promocijska darila ali tudi poslovna darila za doseganje svojih marketinških ciljev.
Flaška za vodo je posoda, ki se uporablja za shranjevanje vode in drugih pijač. Človeku nudi prenosljivost, saj nam omogoča prenos vode in drugih pijač, ko se premikamo z enega kraja na drugega. Zaradi enostavne uporabe in drugih lastnosti, kot so infuzija, izolacija in manj razlitja, je flaška za vodo boljša od skodelice.
Če bi radi izvedeli več o tem, zakaj bi morali uporabljati potisnjene flaške za vodo kot promocijsko taktiko nagrajevanja za vaše podjetje, potem vas prosimo, da preberete spodnji članek; “Promocijska flaška za vodo, darilo, ki ga mora imeti vsak:”:
- Kdo je izumil flaško za vodo?
- Zakaj je flaška za vodo odlično promocijsko darilo?
- Kaj je športna flaška za vodo?
- Kako vam lahko promocijske flaške za vodo pomagajo povečati prepoznavnost blagovne znamke?
- Zakaj so flaške za vodo odlično okolju prijazno promocijsko darilo?
- Kako narediti lastne promocijske flaške za pitno vodo?
Kdo je izumil flaško za vodo?
Danes je flaška za vodo (znana tudi kot čutara ali bidon) na voljo v različnih materialih, oblikah, barvah in velikostih. Trenutno imamo flaške za vodo narejene iz materialov, kot so plastika, aluminij, nerjaveče jeklo in steklo, v preteklosti pa so bile flaške za vodo narejene iz lesa, lubja, usnja, različnih kož in ovčje kože.
Flaške za vodo so začeli uporabljati Rimljani. Zasnovali so način za črpanje vode iz izvirov in prenašanje do potrebnih območij. Vendar je ta način imel nekaj omejitev. To je zato pripeljalo do izuma majhnih in velikih posod za prenašanje vode, kar je zabeleženo v besedilih iz 17. stoletja. Ti izumi so se pozneje razvili v flaške za vodo, ki jih poznamo danes. Tovarna za stekleničenje vode Holy Well v Združenem kraljestvu je bila prva polnilnica vode na svetu. Zabeleženo je, da so leta 1622 začeli prodajo ustekleničene vode, revolucionarno prakso, ki se je kmalu razširila tudi na druge dele Evrope in sveta.
V 18. stoletju, ko so ljudje začeli veliko potovati, so številni mineralni vrelci v Evropi začeli prodajati ustekleničeno izvirsko vodo, za katero naj bi veljalo, da ima zdravilno vrednost. Komercialno ustekleničeno vodo so pravzaprav izumili leta 1767. Jackson’s Spa v Bostonu v Ameriki je takrat prvič začel individualno prodajati ustekleničeno vodo. V zadnjih letih je prodaja ustekleničene vode prerasla v to, kar poznamo danes. Prodaja je imela kulturni vpliv, saj je ustekleničena voda obravnavana kot varnejša in bolj zdrava možnost.
Zakaj je flaška za vodo odlično promocijsko darilo?
Promocijske flaške za vodo so odlično promocijsko darilo za darovanje na zabavah, obletnicah, porokah, festivalih, sejmih, seminarjih, poslovnih srečanjih, konferencah, razstavah, dobrodelnih dogodkih, v knjižnicah, telovadnicah, fitnes centrih, šolah, tematskih parkih, in še več. Prav tako jih lahko prodajate širši javnosti v trgovinah, prodajalnah in nakupovalnih središčih. Odlične so za zagon marketinške kampanje in nas učinkovito opomnijo, da moramo biti pozorni na zdravje.
So odličen promocijski material, ker so vsestranski, priročni in trendovski izdelki, ki posredujejo sporočilo blagovne znamke vaši ciljni publiki. Flaške za vodo se lahko enostavno prilagodijo po meri in ponujajo veliko prostora za brendiranje. Na promocijske flaške za vodo lahko natisnete logotip svojega podjetja. S tem te postanejo dobro promocijsko darilo za vaše zaposlene, saj jim z njimi dvignete moralo in odlično poslovno darilo za poslovne partnerje, kupce in stranke.
Promocijska flaška za vodo velja za premišljeno darilo zaradi svoje praktične vrednosti. Pravzaprav je to izdelek, ki ga bodo prejemniki dobro sprejeli in ga ne bodo zlahka zavrgli. Flaške za vodo so tudi odličen način za povečanje prepoznavnosti in izpostavljenosti blagovne znamke. So prilagodljive po meri, stroškovno učinkovite in funkcionalne, s čimer utrjujejo svoj položaj kot eden izmed najboljših promocijskih izdelkov za trženje in oglaševanje.