Izdelava strani je prvi korak, a kako do uspešne spletne strani?

Izdelava strani

Izdelava spletnih strani je odličen način, da svoj posel dvignete en nivo višje in postanete bolj konkurenčni. Vsekakor pa je to šele prvi korak na poti do poslovnega uspeha. Sama spletna stran vam vsekakor ne bo pomagala pri pridobivanju novih strank in večanju dobička – pravzaprav lahko slaba spletna stran vam in vašemu poslu naredi več škode kot koristi. Obstaja še nekaj stvari, ki jih morate poleg same izdelave urediti, da boste lahko do konca izkoristili potencial vaše spletne strani.

Lahko, da vam je vaša nova spletna stran tako zelo všeč, da že ure klikate na različne povezave na njej in se čudite. To je sicer zelo dober znak, vendar vam prav nič ne pomaga, če ste vi edina oseba, ki ve za to spletno stran. Dolgoročni cilj, ki naj mu služi izdelava strani, je, da nanjo pride čimveč ljudi. Za to pa obstaja nekaj taktik, ki se jih lahko poslužujete. Berite dalje in izvedeli boste, katere so te taktike.

Izdelava spletne strani

Pripravite strategijo

Še preden se z izvajalcem dogovorite za tako pomemben korak, kot je izdelava strani, morate natanko vedeti, čemu bo vaša spletna stran sploh služila, saj boste le tako vedeli, katero pot ubrati v prihodnosti. Bo vaša spletna stran služila kot podaljšek vaše fizične strani, kjer boste objavili pomembne informacije, kot je lokacija in odpiralni čas in morda pričevanja zadovoljnih strank? Ali pa bo imela obliko spletne trgovine, ki bo pravzaprav nadomestila fizične prodajalne? Ali imate s spletno stranjo namen služiti ali bo predstavljala zgolj način, da boste promovirali svoj posel, ne glede na to, ali vam bo prinašala zaslužek ali ne? Izdelava spletnih strani je tudi za izvajalca lažja, če natanko veste, kaj bi radi s svojo stranjo dosegli.

Poskrbite, da bo vaša spletna stran izdelana, kot se šika

Delo na spletni strani po njeni postavitvi nikakor še ni končano. Tudi, če vam je videz spletne strani neizmerno všeč, to še ne pomeni, da ne bo vsake toliko potrebovala kakšne posodobitve. Poleg tega mora biti izdelana tako, da se bodo potencialni kupci na njej znašli in se med brskanjem dobro počutili. Postavite se v vlogo obiskovalca spletne strani in preverite, ali lahko hitro najdete tisto, kar iščete, ali vas pri tem ovirajo nadležni oglasi in, ali lahko na strani najdete informacije o najnovejših akcijah. Zastarela stran, ki ne omogoča intuitivnega brskanja in je poleg vsega še zasičena z oglasi, vas ne bo stala le obiskovalca te spletne strani, temveč tudi morebitne stranke.

Zadržite obiskovalce

Pridobivanje novih obiskovalcev na spletno stran je izredno pomembno. Vendar je ravno tako pomembno to, da ti obiskovalci na strani ostanejo čim dlje. Odstotku obiskovalcev, ki po enem kliku zapustijo vašo stran, se v angleščini reče »bounce rate« in dobro je, da je ta čim nižji. Poskrbite, da bo ob vsakem kliku obiskovalcu na voljo še več zanimivih povezav, ki jih lahko klikne in se tako na strani dolgo zadrži. Že sama izdelava spletnih strani mora biti zastavljena na način, ki to omogoča.

Optimizacija spletnih strani

Poskrbite za optimizacijo in pometite s konkurenco

Žal (ali pa na vašo srečo) se danes večina podjetnikov ne zaveda prednosti, ki jih prinaša optimizirana spletna stran. Optimizacija spletne strani je proces, v katerem poskrbimo, da se vaša stran v spletnih brskalnikih pojavlja čim višje in se tako poveča število klikov nanjo. Neoptimizirana spletna stran je približno enako uporabna kot reklamni letak, ki ga poštar namesto v nabiralnik odvrže v koš za smeti – nihče je ne bo našel.

Bodite aktivni tudi na socialnih omrežjih

Kot omenjeno je za spletno stran poleg prvovrstnega dizajna pomembno tudi to, da jo ljudje najdejo. Vidnost si lahko povečate tudi z aktivnostjo na socialnih omrežjih. Tu lahko velikokrat s strategijami oglaševanja, ki so lahko tudi brezplačne, naredite ogromno in na svojo stran privabite ogromno novih obiskovalcev.

Spremljajte promet

Obstaja kar nekaj orodij za analiziranje prometa na spletni strani. S pomočjo te analize lahko vidite, kateri deli vaše strani so še posebej dobro narejeni in kateri obiskovalcem povzročajo težave. Če neko podstran obiskuje veliko ljudi, na primer, se jo splača dodatno izpostaviti, če jo večina obiskovalcev ignorira, pa se jo splača posodobiti ali pa kar izbrisati.

Boljši doseg strank je le ena od prednosti, ki jih prinaša izdelava spletnih strani. Ljubljana, Maribor ali kakšen čisto odročen kraj – s pomočjo spletne strani lahko dosežete katerikoli konec sveta ne glede na to, kje se fizično nahajate. Tako vam ne bo potrebno iskati ustreznih lokacij in plačevati vrtoglavih najemnin. Prav tako je lahko spletna stran »odprta« ves dan brez zaposlenih, ki bi jim morali za delo zvečer ali ponoči izplačevati dodatke. Čeprav smo zgoraj pisali o vsem, kar morate upoštevati za uspešnost vaše spletne strani, so brez prvega, temeljnega koraka, torej izdelave strani, vsi zgornji nasveti neuporabni. Poskrbite torej, da bo ta prvi korak izveden najbolje, kot je le lahko in ga prepustite strokovnjakom.

Izdelava strani je prvi korak, a kako do uspešne spletne strani?
Oceni zgornjo objavo.