Google je uvedel nov način prikazovanja zadetkov

V petek, 19. februarja, je Google uvedel nov način prikazovanja zadetkov na svoji strani. Spremembe so kar drastične.

Prva novost je ta, da se nad organskimi zadetki sedaj pojavljajo štiri sponzorirane povezave. Prej so se pojavljale zgolj tri.

Druga novost je ta, da se na desni strani več ne pojavljajo sponzorirane povezave. Pred spremembo se je na desni strani pojavilo osem sponzoriranih povezav.

Dodatno je Google uvedel tudi tri sponzorirane povezave na dnu strani.

Kako je po novem videti stran, če v Google vpišemo iskalno frazo pvc okna, lahko vidite na spodnji sliki.

Google zadetki za pvc okna

Kot lahko torej vidite, je sedaj med rezultati iskanja maksimalno sedem sponzoriranih zadetkov. Pred spremembami je bilo maksimalno število sponzoriranih zadetkov enajst.

Se bolj izplača optimizacija spletnih strani ali plačljivo Google oglaševanje?

Spremembe s katerimi nam je postregel Google, so še posebej pomembne za podjetja, ki pridobivajo stranke s pomočjo plačljivega Google oglaševanja ali na osnovi tega, da se njihova spletna stran pojavlja visoko med zadetki, pod ključnimi besedami, ki so pomembne za njihovo dejavnost.

Z gotovostjo lahko trdim, da se bo plačljivo Google oglaševanje kar občutno podražilo. Če logično sklepamo, da se sedaj med rezultati zadetkov pojavlja samo sedem (prej enajst) sponzoriranih povezav, je popolnoma logično, da se bodo cene sponzoriranih povezav povečale. Še en logičen sklep je ta, da Google ni naredil teh sprememb zato, da bi zaslužil manj, ampak jih je naredil zato, da bo zaslužil več.

Podjetja, katerih spletne strani se uvrščajo visoko na Googlu, se sprašujejo, če bo imela njihova spletna stran manj obiska zaradi povečanja sponzoriranih povezav iz tri na štiri pred organskimi zadetki.

Moje osebno mnenje je, da je ta strah odveč. Naj navedem samo nekaj razlogov za svojo trditev.

  1. Veliko ljudi nikoli ne klikne na sponzorirano povezavo. Raziskava, ki jo je leta 2014 naredila spletna stran protofuse.com, je pokazala, da se 90% klikov naredi na organske zadetke in samo 10 % na sponzorirane zadetke.

    Zanimiva je tudi raziskava spletne strani econsultancy.com, v kateri je 29,2% ljudi reklo, da nikoli ne klikne na sponzorirano povezavo. Kar 32,4% ljudi pa je reklo, da na sponzorirano povezavo klikne zelo poredko. 23,6% ljudi je takih, ki kliknejo na sponzorirano povezavo, če je kaj res interesantnega. Samo 8,9% je takih, ki na sponzorirano povezavo kliknejo pogosto.

    Ko sem imel mesecem dni seminar na temo optimizacija spletnih strani, sem udeležence (bilo jih je 36) vprašal, koliko od njih nikoli ne klikne sponzoriranih povezav. Roko je dvignilo več kot polovica udeležencev. Seveda pa to ni neka resna raziskava, za katero bi lahko z gotovostjo rekli, da je merodajna. Zato bi vas prosil, da na koncu članka odgovorite na preprosto anketno vprašanje – kako pogosto klikate sponzorirane povezave?

  2. Po podatku, ki ga najdete na blog.pagefair.com/2015/adblock-explorer ima 19% računalnikov instaliran program, ki preprečuje pojavljanje oglasov, med katerimi so tudi sponzorirane povezave na Googlu. Glede na to, da je Google uvedel štiri sponzorirane povezave nad organskimi zadetki, predvidevam, da bo se bo število ljudi, ki uporabljajo program za blokiranje oglasov bistveno povečalo.
  3. Ljudje imajo veliko večje zaupanje do tistih spletnih strani, ki so organsko visoko uvrščene, kot pa do tistih, ki se poslužujejo sponzoriranih zadetkov.

Prepričan sem, da bo optimizacija spletnih strani tudi v bodoče cenovno bistveno bolj ugodna, kot plačljivo oglaševanje na Googlu. Za primer naj povem, da naša stranka, ki je na Googlu prva med organskimi zadetki z besedo pvc okna, plačuje za optimizacijo vsaj pol manj, kot bi za isti učinek plačala za Google oglaševanje.

Z dobro organsko pozicijo na Googlu, boste lahko dosegli bistveno večje število ljudi, kot s sponzoriranimi povezavami, če upoštevamo vsa zgoraj navedena dejstva.

Ker smo podjetje, katerega je glavna dejavnost optimizacija spletnih strani, je za nas zelo pomemben podatek, koliko ljudi klika sponzorirane povezave in koliko ne. Zato vas bi prosil, če lahko izpolnite spodnjo anketo, ki vam ne bo vzela več kot 15 sekund časa.

Kako pogosto klikate na sponzorirane povezave na Googlu

ANKETA: Kako pogosto klikate na sponzorirane povezave na Googlu?

 

Brezplačna e knjiga, s pomočjo katere boste prišli do boljših pozicij na Googlu

Želite poboljšati pozicije vaše spletne strani na Googlu? V podjetju Gorec d.o.o., smo pripravili brezplačen SEO priročnik, v katerem najdete 7 koristnih nasvetov, ki vam bodo pomagali, da se bo vaša stran bolje uvrščala na Googlu.

Če želite omenjen SEO priročnik kliknite www.optimizacijaspletnihstrani.si/seo-prirocnik.

Google je uvedel nov način prikazovanja zadetkov
4.7 (93.33%) 12 votes